Jak nakupovat

Jak nakupovat

  1. Vybrané zboží vložíte do nákupní tašky pomocí tlačítka Přidat do košíku. Před tím ale můžete upravit požadovaný počet kusů daného zboží. Množství můžete také pohodlně a přehledně měnit přímo v nákupním košíku.

  2. Obsah nákupního košíku uvidíte vždy, když do ní zboží vložíte nebo po kliknutí na košík v pravé horní části stránky. Můžete zde jednoduše měnit množství a upravovat zvolené položky. Cena za zboží se automaticky obnovuje a pro další krok stačí stiknout tlačítko Pokračovat.

  3. V dalším kroku objednávky si zvolte způsob dopravy a typ platby Vašeho zboží.

  4. Po stisknutí tlačítka Pokračovat se dostanete do dalšího kroku, kde zadáte dodací údaje pro doručení zboží. Pokud jste nový zákazník, můžete zaškrtnout "Chci se registrovat v e-shopu " a budete tak automaticky registrováni. Vaše přihlašovací údaje Vám pak zašleme na email. Registrovaní zákazníci mohou sledovat stav svých objednávek a využívat nejrůznějších slevových akcí a výhodných nabídek. Registrovaný zákazník se v tomto kroku nákupní tašky může jednoduše přihlásit (pokud již tak neučinil dříve v hlavičce stránky) a nemusí vyplňovat dodací údaje.

  5. V posledním kroku nákupní tašky můžete zkontrolovat fakturační údaje, cenu dopravy a způsob platby za zboží a přehled nakoupeného zboží. Pokud nám chcete něco důležitého sdělit, můžete to připsat do poznámky k objednávce. Tlačítkem Objednat dokončíte Váš nákup.

  6. Na zadaný e-mail Vám přijde souhrn Vaší objednávky a o dalších krocích Vás budeme informovat e-mailem. Neustále tak víte, co se s Vaší objednávkou děje a kdy můžete objednané zboží očekávat.


Jak balíme Vaše zásilky

Vaše zboží musí dorazit absolutně v pořádku a nepoškozené! To je pro nás priorita číslo dvě, hned po Vaši maximální spokojenosti. Zásilky proto balíme důkladně, profesionálně a s péčí. Sebelepší balení však nepomůže, pokud si přepravce bude s Vaší zásilkou házet jako s míčem a sem tam mu upadne. Zásilky jsou pojištěné, po převzetí prosím zkontrolujte obsah. Pokud došlo k poškození vlivem přepravy, je možné reklamovat dopravci do 48 hodin od převzetí. Pokud se vyskytne jakýkoli problém, napište email, případně zavolejte.


 

 

 
 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení