Jak nakupovat

Jak fungují slevy

Původní cena - vyčíslení původní prodejní ceny, kterou si ve většině případů můžete ověřit zadáním názvu do vyhledávače, případně srovnávačů zboží. Původní cena se může lišit, pokud se jedná o zboří odkoupené z kamenné prodejny, nebo eshopu (tam bývá většinou o něco málo nižší)

Nákupní cena - cena, za kterou vám nabízíme tyto položky k zakoupení. Tato cena by měla být nižší, než běžně dostupné ceny - zabýváme se odkupem skladových zásob a od toho se odvíjí i konečná cena, aniž by měla vliv na kvalitu zboží (může být např. poškozený obal)

Sleva v % - vyjadřuje % slevy z daného výrobku, mnohem podstatnější pro nakupujícího ale bývá rozdíl mezi standardní a nákupní cenou v Kč, kde si jednoduše spočítá úsporu

Cena dopravy - někomu se občas zdá cena naší dopravy vyšší, než je obvyklé. My ale nejsme standardní eshop, který jen nabízí slevu. Vyprodáváme za ceny, které jsou ve většině případů hluboko pod běžnou prodejní cenou a nejsme schopni dotovat cenu dopravy v hodnotě objednávky. Cena dopravy se počítá s ohledem na váhu a rozměr jednotlivých položek. Tento výpočet je poměrně složitý a může docházet k chybám. Pokud tedy máte pocit, že je cena dopravy příliš vysoká, napište nám - je reálné, že stačí odebrat některou z objemných položek a cena dopravy klesne. Velkoobchodní prodeje řešíme separátně.

V případě dotazů napište email, případně zavolejte.

 

Jak nakupovat

  1. Vybrané zboží vložíte do nákupní tašky pomocí tlačítka "Do košíku". Před tím ale můžete upravit požadovaný počet kusů daného zboží. Množství můžete také pohodlně a přehledně měnit přímo v nákupním košíku.

  2. Obsah nákupního košíku uvidíte vždy, když do ní zboží vložíte nebo po kliknutí na košík v pravé horní části stránky. Můžete zde jednoduše měnit množství a upravovat zvolené položky. Cena za zboží se automaticky obnovuje a pro další krok objednávky stačí stiknout tlačítko Pokračovat.

  3. V dalším kroku objednávky si zvolte způsob dopravy a typ platby za vámi vybrané zboží.

  4. Po stisknutí tlačítka Pokračovat se dostanete do dalšího kroku, kde zadáte dodací údaje pro doručení zboží. Pokud jste nový zákazník, můžete zaškrtnout "Chci se registrovat v e-shopu " a budete tak automaticky registrováni. Vaše přihlašovací údaje Vám pak zašleme na email. Registrovaní zákazníci mohou sledovat stav svých objednávek a využívat nejrůznějších slevových akcí a výhodných nabídek. Registrovaný zákazník se v tomto kroku nákupní tašky může jednoduše přihlásit (pokud již tak neučinil dříve v hlavičce stránky) a nemusí vyplňovat dodací údaje.

  5. V posledním kroku nákupní tašky můžete zkontrolovat fakturační údaje, cenu dopravy a způsob platby za zboží a přehled nakoupeného zboží. Pokud nám chcete něco důležitého sdělit, můžete to připsat do poznámky k objednávce. Tlačítkem Objednat dokončíte Váš nákup.

  6. Na zadaný e-mail Vám přijde potvrzení Vaší objednávky a o dalších krocích Vás budeme informovat e-mailem. Neustále tak víte, co se s Vaší objednávkou děje a kdy můžete objednané zboží očekávat.

  7. Veškeré zboží máme skladem, nejedná se o přeprodej, nebo zasílání zboží ze zahraničí. Omezeni jsme pouze časem při odkupu skladů, proto odesíláme zboží minimálně 1x týdně. Nečekejte tedy dodání druhý den po objednávce - umíme dobré ceny, ale s tím se nese i úspora nákladů na vyskladnění.

 

Jak balíme Vaše zásilky

Vaše zboží musí dorazit absolutně v pořádku a nepoškozené! To je pro nás priorita číslo dvě, hned po Vaši maximální spokojenosti. Zásilky proto balíme důkladně, profesionálně a s péčí. Sebelepší balení však nepomůže, pokud si přepravce bude s Vaší zásilkou házet jako s míčem a sem tam mu upadne. Zásilky jsou pojištěné, po převzetí prosím zkontrolujte obsah. Pokud došlo k poškození vlivem přepravy, je možné reklamovat dopravci do 48 hodin od převzetí.

Pokud se vyskytne jakýkoli problém, napište email, případně zavolejte.