Jak nakupovat

Jak nakupovat

  1. Vybrané zboží vložíte do nákupní tašky pomocí tlačítka Přidat do košíku. Před tím ale můžete upravit požadovaný počet kusů daného zboží. Množství můžete také pohodlně a přehledně měnit přímo v nákupním košíku.

  2. Obsah nákupního košíku uvidíte vždy, když do ní zboží vložíte nebo po kliknutí na košík v pravé horní části stránky. Můžete zde jednoduše měnit množství a upravovat zvolené položky. Cena za zboží se automaticky obnovuje a pro další krok stačí stiknout tlačítko Pokračovat.

  3. V dalším kroku objednávky si zvolte způsob dopravy a typ platby Vašeho zboží.

  4. Po stisknutí tlačítka Pokračovat se dostanete do dalšího kroku, kde zadáte dodací údaje pro doručení zboží. Pokud jste nový zákazník, můžete zaškrtnout "Chci se registrovat v e-shopu " a budete tak automaticky registrováni. Vaše přihlašovací údaje Vám pak zašleme na email. Registrovaní zákazníci mohou sledovat stav svých objednávek a využívat nejrůznějších slevových akcí a výhodných nabídek. Registrovaný zákazník se v tomto kroku nákupní tašky může jednoduše přihlásit (pokud již tak neučinil dříve v hlavičce stránky) a nemusí vyplňovat dodací údaje.

  5. V posledním kroku nákupní tašky můžete zkontrolovat fakturační údaje, cenu dopravy a způsob platby za zboží a přehled nakoupeného zboží. Pokud nám chcete něco důležitého sdělit, můžete to připsat do poznámky k objednávce. Tlačítkem Objednat dokončíte Váš nákup.

  6. Na zadaný e-mail Vám přijde souhrn Vaší objednávky a o dalších krocích Vás budeme informovat e-mailem. Neustále tak víte, co se s Vaší objednávkou děje a kdy můžete objednané zboží očekávat.


Jak balíme Vaše zásilky

Vaše zboží musí dorazit absolutně v pořádku a nepoškozené! To je pro nás priorita číslo dvě, hned po Vaši maximální spokojenosti. Zásilky proto balíme důkladně, profesionálně a s péčí. Sebelepší balení však nepomůže, pokud si přepravce bude s Vaší zásilkou házet jako s míčem a sem tam mu upadne. Zásilky jsou pojištěné, po převzetí prosím zkontrolujte obsah. Pokud došlo k poškození vlivem přepravy, je možné reklamovat na České poště do 48 hodin od převzetí. Pokud se vyskytne jakýkoli problém, napište email, případně zavolejte.


 

 

 
 
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "https://connect.facebook.net/cz_CZ/sdk/xfbml.customerchat.js"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk')); FB.CustomerChat.showDialog();